Kenali mereka

Tuesday, March 8, 2011

Citer-citer yang aku suka tengok masa kecik

Citer-citer yang aku suka tengok masa kecik

1. Space 1999 - Aku sentiasa mengharap agar tahun 1999 segera datang tapi bila sampai waktunya...hampeh!



2. The Six Million Dollar Man - Aku selalu berangan jadi macam dia bila berlari. Bodohkan? Wakaka...



3. Wonder Woman - Aku suka tengok heroin filem ni sebab nasik lemak dia lima posen (masa tu nasi lemak lima posen besar tu...)



4. Charlie's Angels - Aku paling suka farrah fawcett sebab rambut dia lawa. Paling aku menderita masa sunat punyerlah 'perit budak tu' bila tengok citer ni sbb ketiga2 awekz tu seksi bangat! Asyik ketuk kepala lutut jer!



5. Kung Fu - Selalunya sebelum tido, aku berangan nak jadi macam hero citer tu..he he



6. Hawaii Five O - Sampai sekarang aku tak boleh lupa lagu intro citer dia.



7. Pink Panther - kartun yang cool



8. Road Runner - Kartun yang paling aku suka. Pit.. pit..


9. Ultra Man - Kira dah gempak giler citer ni dulu...



Sebenarnya ada banyak lagi tapi aku dah lupa.Kalau malam jumaat ada citer2 seram pastu bila malam minggu kalau tak silap ada Hiburan malam minggu kot. Dulu masa kecik citer kebanyakan hitam putih. Kalau nak tengok warna bukak stesen singapura, kalau tak silap channel 5 dan channel 8.

Tambahan (Terima Kasih saudara Ahmad kerana ingatkan saya)

10. Combat - Nilah citer paling best! Yahooo..habis buah ceri belakang rumah aku botakkan buat peluru. Kena pakai getah gundu baru power...he he

2 comments:

Unknown said...

ada suatu masa (70an) nak tonton filem melayu 2 minggu sekali sebab selang seli dgn filem indonesia... satu kampong hanya satu rumah jer ada tv, jadi kumpul ramai2 di situ... Combat, Giant Robot, Bionic Woman sdra uncle x minat ker???

memang betul muzik intro Hawai Five O tu masih terngiang2 sampai sekarang di kebanyakan peminatnya termasuk saya jugak...

Uncleseekers said...

Saudara Ahmad - Yeszer..., citer combat ada Vic Morrow. Sori terlupa. Bang bang bang. Mekasih bro

Intro Giant Robot xder lah dalam youtube

Citer Bionic Woman kureng sikit sbb heroin dia macam lembik sikit. Hi hi