Kenali mereka

Friday, June 24, 2011

Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi (Part 4)

Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi (Part 4)

Nilah Emak saya waktu muda...dont play-play arr. Kuasa seorang ibu...Tapi dia orang ni tak aci lah pakai mak pakai bapak suruh stop artikel pasal Dato Zahid. Apa salahnya call atau sms kat aku pastu bleh ngeteh sama-sama dan cakap baik-baik.

Uncle Zahid, mak saya marah kaw-kaw punyer! Dia kata "Cukup-cukuplah tulis pasal Uncle Zahid tu!" Lepas kena sound camtu, saya langsung takder mood.

Diluah mati mak, ditelan mati Zahid Hamidi...


Camner pun saya nak tanya sikit jer. Apakah kita mempunyai payung yang mampu kelokasi peperangan dan punya payung yang cukup untuk latihan serta operasi? Video ini mempamerkan tentera negara jiran membuat latihan penerjunan. Cuba tanya diri sendiri untuk apa mereka buat sebegitu. Lu pikirlah sendiri...

Maka dengan ini, artikel tentang Dato Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi terpaksalah dihentikan buat sementara waktu sampai mak kasi restu balik.....hik hik


Lupa plak... Gaji tentera dah lama tak naik. Bila lagi Uncle Zahid? Kesian kat dia orang.

Selepas ini siapa pula sasaran saya? Tunggu...

4 comments:

Kerajaan Rakyat said...

Suda la lu beb...
Lu senili tatak mau cilite... Lu lagi ciakap amak tatak kasi cilite...

Wa sula tilipon Lu amak... Lu amak ciakap... lia tatak hal...

Lu tatak ba'ek itu maciam ciakap o..

Uncleseekers said...

Wat lawak subuh nampak..he he

Anonymous said...

berapa juta itu jahid amidi bayar lu beb?

Uncleseekers said...

Anta nak belasah Dato Zahid Hamidi perkara yang benar ana tak kisah tapi jangan fitnah dia sebegitu