Kenali mereka

Thursday, June 30, 2011

Risda Temberang Pekebun Kecil? Alahai...(Part 2)

Risda Temberang Pekebun Kecil? Alahai...
(Part 2)

Abang Pie sihatke?

Apa ni Datuk Seri Shafie Apdal, janji suruh datang pukul 11 pagi, bila saya datang Datuk Seri takder...Saya datang dari Janda Baik pun Izhar Idrus yang buatkan appmnt. Kekadang saya terfikir juga adakah benar kata seorang teman saya.
"Tiada tempat bagi orang yang baik dalam UMNO"

Kedah oh Kedah..


Saya teringat pesanan arwah sahabat saya 11 tahun yang lalu

"3 ciri utama untuk menjadi orang politik, bercakap bohong, jangan tepati janji, tidak amanah"

Ada tak sesiapa disini boleh berikan satu nama tokoh politik di Malaysia yang berkata benar, amanah dan tepati janji?

2 comments:

Unknown said...

Ye ke, Komen tentang Anwar pulak...
Saya bagi klue..peliwat, seks..seks..seks....!!!!

Unknown said...

uncle pun ada ciri2 sesuai kalau nak jadi org politik, tak gitu??