Kenali mereka

Saturday, July 30, 2011

Madah Cinta (Part 1)

Madah Cinta (Part 1)

Salam semua, saya tulis madah ini atas saranan seorang sahabat (ciinx) supaya ianya tidak sukar untuk mencari dalam facebook. Madah-madah cinta ini adalah hasil rompakan saya menciplak orang lain punya madah. He he

Kenapa aku harus pejamkan mata tika tidur, bermimpi dan berkucup?
Apakah itu kemestian atau keistimewaan?
Itu tidak pentng!
Aku hanya melihat dirimu setiap kali aku pejamkan mata.

The way u look into my eyes, it scares me, The way u say I Luv U, it scares me, The way u know just what to say, it scares me, The ways u scare me I luv it.

Bukan semua bunga lambang cinta tetapi ros berlainan, bukan semua burung boleh menari tetapi merak berlainan, bukan semua teman dihati tetapi anda berlainan...

Ambilah ingatanku tapi izinkanlah aku mengingatimu, ambilah tanganku tapi izinkan aku menyentuhmu, ambilah mataku tapi izinkanlah aku melihatmu, tapi jangalah ambilah hatiku kerana ianya sudah menjadi milikmu...

What's missing in H__RT?
EA or U?
Pick EA & you'll get a heart!
If u pick U, you'll get hurt!
I'd pick U coz it's better to get hurt than have a heart without U

Janganlah mencintai seseorang seperti bunga kerna ia akan layu tetapi cintailah dirinya seperti sungai yang mengalir selama-lamanya

When words fail, actions speaks..
Where action fails, eyes speak...
Where eyes fail, tears speak...
Where everything fails, love speaks.

Jangan letak diriku dimatamu kerna aku takut akan gugur bersama titisan air matamu,
Letakkanlah diriku dihatimu agar setiap degup jantungmu akan mengingati diriku dan sentiasa bersamamu


Love is like playing the piano.
First you must learn to play by the rules...!
Then you must forget the rules and play from your heart...!!

Kekadang mataku mencemburui hatiku sendiri kerana kau selalu dihatiku tapi sentiasa jauh dimataku.

Your name on my hand but I washed it the next day.
Your name in the sand but the waves washed it away.
Your name in my heart..forever it will stay

Apa yang kita hajati dan kita memilikinya itu adalah tuah,
Apa yang kita hajati dan kita harus menunggu itu adalah masa,
Apa yang kita hajati dan kita terpaksa bertolak ansur itu adalah kehidupan,
Apa yang yang kita hajati, terpaksa menunggu dan tiada tolak ansur itu namanya CINTA!

Setiap kali aku rindu,
Aku tidak mahu mencari dirimu didalam mimpiku
atau...
mendengar suaramu dalam peti suara telefonku
tapi..
Sudah memadai dengan meletakkan tangan didadaku dan aku merasai kehadiranmu

Sayang...
Bolehkah kau melihat aku sekarang?
Tidak...?
Pandanglah belakang...
Bolehkah kau melihat aku sekarang?
Tidak...?
Pandanglah sekali lagi...
Bolehkah kau melihat aku sekarang?
Aku boleh melihat kau kerana dirimu terletak di sudut istimewa didalam dihatiku

Jika cinta itu menyakitkan, bercintalah lagi...
Tapi sekiranya ia lebih menyakitkan... maka bercintalah lebih banyak lagi,
Namun jika ianya sangat menyakitkan...maka bercintlah sebanyak mungkin sehingga kesakitan itu hilang

Sakit tak?

No comments: