Kenali mereka

Monday, April 30, 2012

The University of life Preview (Part 1)

The University of life Preview (Part 1)


Tetibe aku jadi sedih bila tengok video ni buat kali kedua.

Baru sat tadi aku terima video ini dari adek aku Omar melalui email yang kini berada di Australia. Dia minta aku publishkan kat blog ini.

Abah, sahabat dan juga Guru aku iaitu S.H.Alatas banyak mengajar tentang rahsia hidup. Memang banyak...

Dari aku kecik sampailah aku sehensem begini, abah tidak pernah mengangkat suara pada aku apatah lagi memukul. Dia hanya marah menggunakan mata dan suka memberi nasihat menggunakan falsafah.

Walaupun aku duduk di Janda Baik, kami jarang berjumpa. Boleh kata sebulan 2 kali sajer.

Pendekkan cerita, bapak aku ni memang 'terbaek diladang' cuma sejak menjak ni dia kuat membebel dan kalau bercakap susah nak berhenti. Hu hu...abah tak marah kan?

No comments: